Διαφορα

Καλοκαιρινές διακοπές: Πότε ο ξενοδόχος πληρώνει τον πελάτη

Οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν και οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν ποιες είναι οι υποχρεώσεις τους αλλά και τα προνόμιά τους κάνοντας μία κράτηση σε ξενοδοχείο.

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες κατά τον προγραμματισμό και τη διαμονή τους σε κάποιο κατάλυμα υπενθυμίζει σε ανακοίνωση της η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής. Αναλυτικά αναφέρει τα εξής:

Προϋποθέσεις

Το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει:

• να διαθέτουν όλες τις διαφημιζόμενες και συμφωνηθείσες παροχές (κλιματισμό, πισίνα, γυμναστήριο, internet κλπ).

• να επιβεβαιώνουν γραπτά εντός τριών (3) ημερών την αποδοχή ή όχι της κράτησης.

• να έχουν αναρτημένο τιμοκατάλογο σε κάθε δωμάτιο.

Εάν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα ο ξενοδόχος οφείλει:

• να εξασφαλίσει τη διαμονή σας σε άλλο ξενοδοχείο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας, καταβάλλοντας τα έξοδα μεταφοράς σας από το ξενοδοχείο και την όποια διαφορά υπάρχει στην τιμή.

Περισσότερα ΕΔΩ

Σχόλια

Το Arcadia938.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης υβριστικών, συκοφαντικών, ρατσιστικών σχολίων και διαφημίσεων, καθώς αντιβαίνουν στις διατάξεις την κείμενης νομοθεσίας. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά προσωπικές απόψεις αναγνωστών.