Διαφορα

Χρυσό στις Κάννες το σποτ " Peloponnese beyond the obvious"

Φωτογραφία: ppel.gov.gr

Βραβεύτηκε από τον πιο διάσημο θεσμό στον χώρο των ταινιών τουριστικού μάρκετινγκ.

Με χρυσό βραβείο έφυγε από τις Κάννες το σποτ της Περιφέρειας Πελοποννήσου "Peloponnese beyond the obvious", καθώς απέσπασε το Gold Dolphin Trophy στο φετινό Cannes Corporate Media and TV Awards.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου της Περιφέρειας, η διοργάνωση των Καννών αποτελεί µέρος της σειράς φεστιβάλ CIFFT, του πιο διάσημου θεσμού στον χώρο των ταινιών τουριστικού μάρκετινγκ, στο πλαίσιο του οποίου το εν λόγω σποτ -που δημιούργησε για την Περιφέρεια Πελοποννήσου η Unlimited Creativity- έχει ήδη κερδίσει άλλες 3 κορυφαίες διακρίσεις, δύο Silver (Σερβία και Νότια Αφρική) και ένα ακόµα Gold στη Νέα Υόρκη.

Αυτό σημαίνει ότι το σποτ, στην αθροιστική βαθμολογία που έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγµής στις διοργανώσεις του CIFFT, βρίσκεται στη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη, στην κατηγορία region.

Σχόλια

Το Arcadia938.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης υβριστικών, συκοφαντικών, ρατσιστικών σχολίων και διαφημίσεων, καθώς αντιβαίνουν στις διατάξεις την κείμενης νομοθεσίας. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά προσωπικές απόψεις αναγνωστών.