ΑΒ Βασιλόπουλος: Οι «τσιφλικάδες» franchisees και τα 900 καταστήματα το 2028
Η εποχή «και του πουλιού το γάλα» φαίνεται ότι πέρασε ανεπιστρεπτί για την ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία επανατοποθετείται στην αγορά των σούπερ μάρκετ με νέα φυσιογνωμία.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος προσπαθεί να ξεφορτωθεί δύο πράγματα αυτό τον καιρό: την «ρετσινιά» της ακριβής αλυσίδας σούπερ Μάρκετ και καταστήματα. Ως προς το τελευταίο βρίσκεται σε εξέλιξη ένα γενναίο πρόγραμμα μεταφοράς εταιρικών καταστημάτων σε συνεργάτες μέσω του συστήματος franchise. To 2024 32 εταιρικά καταστήματα πέρασαν σε χέρια franchisees και φέτος το ίδιο θα συμβεί με άλλα 24.