Φαράντος: Στο Πε. Συ Πελοποννήσου δηλώνουμε ότι η Αρκαδία δεν αντέχει άλλη υποβάθμιση
Στην... ταραχώδη συνεδρίαση της Δευτέρας 22 Ιουνίου παρέστη το μέλος της παράταξης "Η Πελοπόννησος μπροστά".
Η Αρκαδία και η Γορτυνία δεν αντέχουν άλλη υποβάθμιση και άλλη πολιτική αδράνεια. Φτάνει πια η πολιτική των ημιμέτρων και των καθυστερήσεων!
Στο Περιφερειακό Συμβούλιο φέρνουμε στο προσκήνιο τα φλέγοντα ζητήματα που καταδικάζουν τον τόπο μας και τους κατοίκους του σε απομόνωση. Η υπομονή των πολιτών έχει εξαντληθεί, και η ώρα των πολιτικών ευθυνών έχει φτάσει.
Ο Εμπαιγμός με την Εθνική Οδό Τρίπολης - Ολυμπίας - Πύργου
Είναι αδιανόητο ένα τόσο κομβικό έργο για την Αρκαδία και τη Γορτυνία να αντιμετωπίζεται με τέτοια προχειρότητα. Ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο, στο Λαγκαδινό Καρναβάλι, διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι ότι ο δρόμος παραμένει κλειστός. Έκτοτε, κανένα απολύτως ουσιαστικό μέτρο δεν έχει παρθεί!
Σήμερα, μαθαίνουμε ότι στο τραπέζι μπαίνει η συζήτηση για μια "μικρή παράκαμψη" των Λαγκαδίων. Ας γίνουμε ξεκάθαροι: Αυτό δεν λύνει το πρόβλημα, απλώς το παρατείνει! Δεν θα δεχτούμε ασπιρίνες σε ένα πρόβλημα που απαιτεί χειρουργική επέμβαση.
Ως περιφερειακή παράταξη «Πρώτα η Πελοπόννησος», διεκδικούμε και απαιτούμε:
-Άμεση λήψη ουσιαστικών μέτρων για την αποκατάσταση της κυκλοφορίας και της ασφάλειας.
-Ολοκληρωμένη παράκαμψη των Λαγκαδίων, χωρίς εκπτώσεις.
-Δημιουργία νέου, σύγχρονου οριζόντιου οδικού άξονα στην Πελοπόννησο, που θα συνδέει επιτέλους με ασφάλεια και ταχύτητα την Τρίπολη, την Αρχαία Ολυμπία και τον Πύργο.
Όχι στην «Άφεση Αμαρτιών» για τις Βαριές ΑΠΕ
Ένα δεύτερο, εξίσου κρίσιμο ζήτημα, είναι η άναρχη επέλαση των Βαρέων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) που συζητιέται κεντρικά. Δηλώνουμε την κάθετη και ρητή αντίθεσή μας σε οποιοδήποτε νέο χωροταξικό σχέδιο έρχεται με δόλιο τρόπο, εκ των υστέρων, να δώσει "άφεση αμαρτιών" σε ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις που υποβαθμίζουν βάναυσα το περιβάλλον και απειλούν τη δημόσια υγεία.
Δεν γίνεται να μπαίνουν κανόνες μόνο "από εδώ και πέρα", ξεπλένοντας τις αυθαιρεσίες του παρελθόντος.
Η δική μας κόκκινη γραμμή: Οποιοδήποτε νέο χωροταξικό σχέδιο οφείλει να έχει αναδρομική ισχύ!
Στόχος μας δεν είναι η τυφλή βιομηχανοποίηση των βουνών μας, αλλά να παραδώσουμε στις επόμενες γενιές μια Αρκαδία βιώσιμη. Μια περιοχή με πραγματική ανάπτυξη, όπου οι κάτοικοι θα ευημερούν και θα μπορούν να συνεχίσουν ανεμπόδιστα τις πατροπαράδοτες δραστηριότητές τους.
Ως περιφερειακή παράταξη «Πρώτα η Πελοπόννησος», το μήνυμά μας είναι ένα και ξεκάθαρο: Δεν θα κάνουμε ούτε βήμα πίσω. Είμαστε και θα παραμείνουμε το ισχυρό ανάχωμα απέναντι στην υποβάθμιση του τόπου μας, πάντα και σταθερά στο πλευρό των πολιτών της Αρκαδίας και ολόκληρης της Πελοποννήσου!