Γιάννης Νικολάου: Τέλεια αναλγησία και τέλεια πολιτική κοροϊδία...
Δηλώνουμε παρόντες στη διεκδίκηση πρωτοβουλιών ώστε οι πολίτες της Γορτυνίας να μην νιώθουν πολίτες δεύτερης κατηγορίας, τόνισε ο Περιφερειακός Σύμβουλος.
Στις αρχές του Μαΐου 2026, είχα θέσει, στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου σε συνεδρίαση λογοδοσίας, την προκλητική εγκατάλειψη της Γορτυνίας μετά τις καταστροφές που έλαβαν χώρα αρχές του χρόνου λόγω της καταστροφικής κακοκαιρίας. Τότε λοιπόν, μιλούσα για προκλητική εγκατάλειψη καθότι δεν είχε τότε δοθεί ούτε ένα ευρώ από το κρατικό ταμείο, το οποίο παραμένει ερμητικά κλειστό ακόμα και σήμερα, δύο μήνες σχεδόν μετά από εκείνη την τοποθέτησή μου.
Κάποιοι πανηγύρισαν για την «ασπιρίνη» του 1,5 εκ. € που πήρε ο Δήμος Γορτυνίας ενώ είχαν ζητηθεί τα πενταπλάσια χρήματα! Την ίδια ώρα η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει ζητήσει 15 εκ. € και δεν έχει πάρει τίποτα! Μιλάμε λοιπόν για την τέλεια αναλγησία και την τέλεια πολιτική κοροϊδία... Τότε έλεγα ότι η αναλγησία και η κοροϊδία ήταν εκ μέρους της κυβέρνησης, πλέον μετά την μη εξασφάλιση από μέρους της περιφερειακής αρχής της απαραίτητης χρηματοδότησης - την μη ισχυρή πίεση - την μη ικανοποιητική διεκδίκηση αρχίζω να πιστεύω ότι ο εμπαιγμός είναι και από την Περιφερειακή Αρχή!
Είναι απαράδεκτο να μην έχει δοθεί από την Κυβερνητική Επιτροπή Κρατικής Αρωγής, τον μηχανισμό που διασφαλίζει την άμεση αποκατάσταση των πληγέντων των φυσικών καταστροφών, προσέξτε, «ιεραρχώντας» τις προτεραιότητες ως προς την κατανομή των διαθεσίμων πόρων! Για ποια ιεράρχηση μιλάμε; Για ποια κρατική αρωγή μιλάμε; Ο πρόεδρος του ΠΕ.ΣΥ. είπε ότι αρμόδια είναι τα υπουργεία, ο πρόεδρος της Παγγορτυνιακής Ένωσης είπε ότι το υπουργείο λέει ότι φταίει η Περιφέρεια... Σκεφτείτε κοροϊδία! Γιατί ο κύριος Περιφερειάρχης επιτρέπει αυτόν τον εμπαιγμό;
Κύριοι της περιφερειακής αρχής, έχετε ένα δίλημμα ή θα υπερασπιστείτε την κυβέρνηση και θα εκτεθείτε στους πολίτες ή θα πάμε όλοι μαζί να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα επικρίνοντας την κυβέρνηση καθότι τα αντικειμενικά γεγονότα δεν αμφισβητούνται. Δηλώνουμε παρόντες ως παράταξη στην οποιαδήποτε μορφή διεκδίκησης των απαραίτητων χρηματοδοτήσεων - πρέπει να σταματήσουμε να είμαστε παρατηρητές των εξελίξεων!
Δηλώνουμε παρόντες στη διεκδίκηση των πρωτοβουλιών ώστε οι πολίτες της Αρκαδίας, της Γορτυνίας να μην νιώθουν πολίτες δεύτερης κατηγορίας, την ώρα που υγεία τους κινδυνεύει λόγω αυτής της κατάστασης, την ώρα που τρέχουν οι οφειλές σε ΕΦΚΑ, εφορίες και λοιπές υποχρεώσεις και οι κρατήσεις επισκεπτών ακυρώνονται η μία πίσω από την άλλη, την ώρα που οι αγρότες ψάχνουν τρόπο να διαθέσουν το γάλα τους, μην μπορώντας να έχουν πρόσβαση σε ζωοτροφές όντας αποκλεισμένοι!
Οι Γορτύνιοι διαμαρτύρονται, αλλά μην ανησυχείτε, η κυκλοφορία δεν θα διακοπεί... έχει διακοπεί εδώ και μήνες με κρατική σφραγίδα... Η αναποτελεσματικότητα της διοίκησης έχει αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των πολιτών... Σταματήστε να δίνεται διπλωματικές απαντήσεις – είστε πολιτικοί προϊστάμενοι όχι υπηρεσιακοί!