Παράταση για όλα τα «Εξοικονομώ» έως τις 17 Ιουλίου-Τι αλλάζει για δικαιούχους και έργα
Νέα χρονική ανάσα για χιλιάδες δικαιούχους των προγραμμάτων «Εξοικονομώ», με το υπουργείο να μεταθέτει τις προθεσμίες.
Περισσότερο χρόνο θα έχουν στη διάθεσή τους πολίτες και επιχειρήσεις που συμμετέχουν στα προγράμματα «Εξοικονομώ», καθώς το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προχωρά σε επέκταση των προθεσμιών ολοκλήρωσης των διαδικασιών.
Η απόφαση αφορά όλα τα προγράμματα που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και στοχεύει στη διευκόλυνση των δικαιούχων που βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης ή ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων.