Πώς μια λέξη χωρίς νόημα έγινε παγκόσμιο σύμβολο πολυτέλειας και άλλαξε το ανδρικό στιλ
Από ένα «ασήμαντο» wristwatch, η Rolex έγινε σύμβολο κύρους και άλλαξε το ανδρικό στιλ για πάντα, χάρη στο όραμα του Hans Wilsdorf που τόλμησε να ανατρέψει όσα θεωρούνταν δεδομένα.
Σαν σήμερα, στις αρχές του 20ού αιώνα, ξεκινούσε μια ιστορία που κανείς δεν είχε προβλέψει. Το 1905, ο Hans Wilsdorf και ο Alfred Davis ιδρύουν στο Λονδίνο μια μικρή εταιρεία με το όνομα Wilsdorf & Davis – ένα όνομα τόσο συνηθισμένο όσο και ο κόσμος γύρω τους. Κι όμως, εκεί μέσα έκαιγε μια ιδέα που θα άλλαζε για πάντα την έννοια της πολυτέλειας.