Στις 6 Ιουλίου η περιφερειακή συνάντηση αιμοδοσίας στη Νεμέα
Εκτός της αιμοδοσίας θα πραγματοποιηθεί και η εγγραφή νέων εθελοντών δοτών μυελού των οστών.
Τη Δευτέρα στις 6 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί η ετήσια (14η) Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στη Νεμέα. Η αιμοδοσία και η εγγραφή νέων εθελοντών δοτών μυελού των οστών θα διεξαχθεί στον Ιερό Ναό Υπαπαντής Νεμέας κατά τις ώρες 9 το πρωί έως 1:30’ το μεσημέρι και 4:00’ το απόγευμα έως 9 το βράδυ.
Την Πέμπτη στις 9 Ιουλίου οι αιμοδοτήσαντες θα συμμετάσχουν με ατομική πρόσκληση σε βράβευση, δείπνο και διασκέδαση με γνωστούς καλλιτέχνες που θα πραγματοποιηθούν στο κέντρο Όασις Νεμέας. Να είμαστε όλοι εκεί στις 6 και 9 Ιουλίου, στη Νεμέα.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ της Ιεράς Μητρόπολης Κορίνθου, της Ενοριακής Επιτροπής Αιμοδοσίας και του Εκκλησιαστικού συμβουλίου Εισοδίων Θεοτόκου Νεμέας.