Η Βάλια Μαυραειδοπούλου για την Πολιτική Ακαδημία της Ν.Δ. στην Τρίπολη
Η πρόεδρος της ΔΕΕΠ Αρκαδίας έκανε λόγο για ουσιαστικό διάλογο για όλα όσα έχουν γίνει και όσα ακόμα χρειάζεται να γίνουν...
Σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η κα. Μαυραειδοπούλου έγραψε:
Πολιτική Ακαδημία στην Τρίπολη
Κάναμε έναν ουσιαστικό διάλογο για το τι έχουμε πετύχει αλλά και τι χρειάζεται ο τόπος μας !
Η διαρκής επιμόρφωση και ο γόνιμος διάλογος αποτελούν αναγκαίες προϋποθέσεις για μια σύγχρονη και αποτελεσματική πολιτική παρουσία.
Η συνέχιση αυτού του θεσμού είναι πολύτιμη, καθώς ενισχύει τη συλλογική μας προσπάθεια, καλλιεργεί νέες ιδέες και μας φέρνει ακόμη πιο κοντά στις ανάγκες της κοινωνίας. Συνεχίζουμε με ενότητα, ευθύνη και πίστη στις αξίες και τους στόχους μας.