Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Το προϊόν που αγοράζουν περισσότερο οι Έλληνες και εξοργίζει τo delivery
Παρότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις των σούπερ μάρκετ κινούνται στο 3% στην Ελλάδα, υπάρχουν προϊόντα που έχουν διπλάσιο ποσοστό. Κατά κανόνα είναι αυτά που οι καταναλωτές δεν θέλουν ή δεν μπορούν να μεταφέρουν οι ίδιοι στον χώρο τους.

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσα από το κανάλι των σούπερ μάρκετ εκτοξεύθηκαν τον καιρό της πανδημίας και για ένα σημαντικό κομμάτι των καταναλωτών παραμένει ακόμη και σήμερα συνήθεια. Σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ μέχρι και τα τέλη του περασμένου μήνα οι online πωλήσεις των μεγάλων σούπερ μάρκετ της χώρας «τρέχουν» με αύξηση της τάξης του 11,2% όταν αυτές των φυσικών καταστημάτων με 8,2% μέσα στο 2025. Όμως οι online πωλήσεις παρά την μεγαλύτερη άνοδο δεν παύει παρά να είναι μόλις το 3,1% των συνολικών πωλήσεων των σούπερ μάρκετ με τάσεις σταθεροποίησης στο ποσοστό αυτό τον τελευταίο χρόνο.