Το κόλπο των σούπερ μάρκετ:Όταν η «οικονομική» συσκευασία είναι πιο ακριβή-Αποκαλυπτικά παραδείγματα
Ποιος μέσος καταναλωτής δεν έχει προτιμήσει την προσφορά από το ράφι ενός σούπερ μάρκετ; -20, -30, -50% έκπτωση, προσφορές «1+1» και πάει λέγοντας.

Οι παραπλανητικές προσφορές είναι ένα φαινόμενο όχι και τόσο σπάνιο, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που το αρμόδιο υπουργείο Ανάπτυξης επιβάλλει πρόστιμα σε επιχειρήσεις. Πρακτικές που δίνουν την εντύπωση μιας «ευκαιρίας», ενώ στην πραγματικότητα ο καταναλωτής μπορεί να μην ωφελεί, αλλά αντιθέτως να ζημιώνει το πορτοφόλι του, τονίζει στο Flash.gr ο κύριος Απόστολος Ραυτόπουλος, Πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος Δομή της ΓΣΕΕ και μας απαριθμεί μια σειρά από αποκαλυπτικά παραδείγματα παραπλανητικών προσφορών που εντόπισε η Ένωση τις τελευταίες ημέρες…
Διαβάστε περισσότερα για το κόλπο των σούπερ μάρκετ: Όταν η «οικονομική» συσκευασία είναι πιο ακριβή