Ξεκίνησε η κατασκευή του νέου βρεφονηπιακού σταθμού στην Τρίπολη

Η τελετή αγιασμού των εργασιών πραγματοποιήθηκε, παρουσία των Δ. Πτωχού-Κ. Τζιούμη, το πρωί της Τετάρτης στην περιοχή των Φιλικών.

Loader