Με κάθε επισημότητα πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της ανακαινισμένος πλατείας Μπασιάκου
Το απόγευμα της Παρασκευής παρουσία της δημοτικής αρχής.
Η ανακαινισμένη πλατεία Μπασιάκου παραδόθηκε επισήμως στους πολίτες, μετά τα εγκαίνια που τελέστηκαν το απόγευμα της Παρασκευής 26 Ιουνίου. Ο Δήμαρχος Τρίπολης έκοψε την κορδέλα των εγκαινίων και η ανακαινισμένη πλατεία γέμισε από κόσμο.
Ο αγιασμός έγινε χοροστατούντος του Μητροπολίτη, κ. Επιφανίου, ενώ παρευρέθηκαν πολλοί Δημοτικοί Σύμβουλοι και ο Βουλευτής Αρκαδίας του ΠΑΣΟΚ, κ. Γιαννακούρας.