O σκηνοθέτης της κινηματογραφικής ταινίας "Κυνήγι", Χρήστος Πυθαράς, στον arcadia 93.8 (ηχ.)
Συνέντευξη του ΄Έλληνα δημιουργού με αφορμή την αυριανή παρουσίαση της ταινίας στον παλαιό σταθμό του ΟΣΕ στην Τρίπολη
H δράση "Σινεμά ο Σταθμός" συνεχίζεται για πέμπτη χρονιά στην Αρκαδική πρωτεύουσα, με την ταινία "Κυνήγι" (2024) του σκηνοθέτη Χρήστου Πυθαρά. Μιλώντας στην εκπομπή "Έι εσείς οι απέξω", ο κ. Πυθαράς ανέπτυξε τη θεματολογία της ταίνίας, μίλησε για τα επόμενα σχέδιά του αλλά σχολίασε και την, εισπρακτική, επιτυχία της ταινίας "Καποδίστριας" του σκηνοθέτη Γιάννη Σμαραγδή.
Ακούστε, παρακάτω, τι δήλωσε ο κ. Πυθαράς στο Γιώργο Ηλιόπουλο: