Προβολή ταινίας για τους 200 της Καισαριανής στο Θερινό Κινηματογράφο Άστρους
Η Επιτροπή Ειρήνης Αρκαδίας προβάλλει την ταινία την προσεχή Τρίτη, 30 Ιουνίου στις 8 και μισή το βράδυ.
Το Παναρκαδικό Συνδικάτο Τεχνεργατών Οικοδόμων ανταποκρίνεται στην πρόσκληση της Επιτροπής Ειρήνης Αρκαδίας και καλεί τους συναδέλφους οικοδόμους και τους κατοίκους της περιοχής στην προβολή της ταινίας «Το τελευταίο σημείωμα» του Παντελή Βούλγαρη, την Τρίτη 30 Ιουνίου στις 8:30 μ.μ. στον Δημοτικό Θερινό Κινηματογράφο έναντι του Ιδρύματος Ζαφείρη στο Άστρος.
Η ταινία έχει ως θέμα την εκτέλεση των 200 Κομμουνιστών στην Καισαριανή την Πρωτομαγιά του 1944 από τους Γερμανούς ναζί καταχτητές. Αλύγιστοι και πιστοί στα πιο μεγάλα ιδανικά που γνώρισε η ανθρωπότητα, έδωσαν τη ζωή τους στον αγώνα της κατάργησης της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο, αντιμετωπίζοντας το εκτελεστικό απόσπασμα με το κεφάλι ψηλά, με τραγούδι και χαμόγελο. Παίρνουμε δύναμη, εμπνεόμαστε από αυτούς τους ήρωες.