Συνάντηση κολυμβητικών σωματείων για την εύρυθμη λειτουργία του κολυμβητηρίου

Το πρωί της Τρίτης 30 Ιουνίου, παρουσία της αρμόδιας Αντιδημάρχου Αθλητισμού, Θεοδώρας Σταθούλη.

Loader