Παρουσίαση του σχεδίου τουριστικής προβολής της Πελοποννήσου στην Τρίπολη
Εκδήλωση για τη Στρατηγική Τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2026.
Στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Αρκαδίας πραγματοποιήθηκε, από τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη, κ. Θάνο Μιχελόγγονα, παρουσίαση του σχεδιασμού ως προς την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2026.
Όπως ανέφερε, θα υπάρξει μια περίοδος διαβούλευσης μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων, οι οποίοι, αφού θα ενημερωθούν σχετικά με το marketing content του εν λόγω project, θα κληθούν να συνεισφέρουν με τις προτάσεις τους στη συνολική του διαμόρφωση.
Οι βασικοί άξονες επάνω στους οποίους θα κινηθεί η στρατηγική της τουριστικής προβολής είναι, ουσιαστικά, το place branding, η αύξηση του επιπέδου ικανοποίησης των επισκεπτών (τουριστών) και η προώθηση της εννοιας της "αποκόμισης εμπειριών". Προφανώς, υφίστανται πολλές επιμέρους παράμετροι που στοιχειοθετούν τη συνολική αντιμετώπιση του τουριστικού προϊόντος.
Παρόντες στην εκδήλωση, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, κ. Τρουπής, ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού της Πελοποννήσου, κ. Μαρινάκος και η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Τρίπολης, κ. Καρούντζου.
Επιπρόσθετα, εκπροσωπήθηκαν πολλοί παραγωγικοί αλλά και αυτοδιοικητικοί φορείς της Περιφέρειας.
Δείτε απόσπασμα των δηλώσεων που έκαναν οι κύριοι Μιχελόγγονας και Μαρινάκος: